אמש באמירויות: הנשיא נפגש עם נציגי הקהילה היהודית

נתי קאליש No Comments on אמש באמירויות: הנשיא נפגש עם נציגי הקהילה היהודית

אמש במהלך ביקורו הנשיאותי של נשיא המדינה יצחק בוז'י הרצוג באיחוד האמירויות נפגש הנשיא עם נציגי הקהילה היהודית | הרצוג: "תמשיכו להצליח בבניית מוסדות הקהילה, מערכת החינוך וכמובן בתי הכנסת, זה כבוד גדול עבורי להיות כאן איתכם"

צילום: עמוס בן גרשום
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

נשיא המדינה יצחק הרצוג נפגש אמש (ראשון) במסגרת הביקור באמירויות עם נציגי הקהילה היהודית באיחוד האמירויות. בין הנציגים נכחו רב הקהילה הרב לוי דוכמן, שליח חב״ד-לובביץ׳, אשר פועל בדובאי מאז 2014, הרב אלי עבאדי רב בכיר בקהילה, דניאל סיל, מראשי הקהילה היהודית באמירויות ונציגת הסוכנות היהודית במדינה שרה בן שימול.

הנשיא סיפר למנהיגי הקהילה על פועלו כיו"ר הסוכנות היהודית לפיתוח וקידום הקהילה היהודית במרחב, ואמר: "אנו משדרים מסר של תקווה, של שלום, של שיתוף פעולה, של שגשוג, ביחד. אין ספק שעל המסר להישמע יותר בקרב משפחות ויחידים מהמזרח התיכון, אם בכוונתנו להראות להם שיש דרך אחרת.״

הנשיא הוסיף ואמר: ״אני רוצה לתת את הקרדיט הראוי למי שהביא לכינון הסכמי אברהם. אני רוצה להביע את תודתי העצומה להנהגתו של השייח' מוחמד בן זאיד וממשלתו. הוא מנהיג נועז, מנהיג מדהים שביליתי אתו היום כמה שעות ושאבתי ממנו השראה עצומה. אני רוצה כמובן לשבח את בחריין ואת מלך בחריין, את נשיא ארה"ב לשעבר דונלד טראמפ ואת ממשלתו ואת ראש ממשלת ישראל לשעבר בנימין נתניהו וממשלתו. כל אלו הפכו את הסכם השלום הזה למציאות, וכולנו ממשיכים את דרכם. ממשל ביידן החדש בארה"ב, ממשלת ישראל וראש הממשלה נפתלי בנט ומשרתכם הצנוע כנשיא מדינת ישראל, נעבוד יחד עם רבים אחרים על מנת להפוך את המציאות הזו לברת-קיימא לעתיד, אשר בתקווה תביא עוד ועוד עמים להצטרף להסכמי השלום עם ישראל״ אמר הנשיא.

הנשיא סיכם את הביקור: ״אז לסיכום, אני מקווה לראות את כולכם בישראל, בעזרת ה', ושתמשיכו להצליח בבניית מוסדות הקהילה, מערכת החינוך וכמובן בתי הכנסת ושאר המוסדות שיש לכל קהילה. בהצלחה לכולכם, זה כבוד גדול עבורי להיות כאן איתכם", סיים הרצוג.



0 תגובות